FAQ - Veelgestelde vragen

Klik voor meer informatie over de betreffende categorie
 Arbitrage & Scheidsrechters  Aantal vragen: 13
 Corona maatregelen  Aantal vragen: 1
 Gevonden voorwerpen  Aantal vragen: 1
 Roomburg App & Mijn Roomburg  Aantal vragen: 9

Mist u informatie hier? Mail ons op [email protected]

Roomburg App & Mijn Roomburg
01. Wat is de Roomburg App? 
De Roomburg App is een mobiele applicatie voor iOS en Android, waarin alle wedstrijd en clubinformatie te vinden is voor leden en ouders. Door in te loggen wordt de informatie gepersonaliseerd. 
02. Waar vind ik de Roomburg app? 
iOS: De Roomburg app kan gedownload worden via de App Store door te zoeken op "L.H.C. Roomburg" (met punten):
Apple Appstore

Android: De Roomburg app kan gedownload worden via de Play Store door te zoeken op "L.H.C. Roomburg" (met punten):

Android Play Store

Overige besturingssystemen: Helaas is voor andere besturingssystemen, dan iOS en Android geen App beschikbaar.
Het is wel mogelijk om op je mobiel via internet op www.roomburg.nl aan te loggen met de LOGIN knop. Je komt dan op een persoonlijke webpagina waarin ook alle informatie staat zoals te zien in de app.
 
03. Wat is Mijn Roomburg? 
Mijn Roomburg is een afgeschermde omgeving achter een login. Deze omgeving bevat alle informatie, die ook in de mobiele App te vinden is. Daarnaast bevat het ook de gereedschappen voor de manager en de coach.
 
04. Hoe kom ik in Mijn Roomburg? 
Via LOGIN knop bovenaan de website www.roomburg.nl.

 
05. Hoe kan ik inloggen op de Roomburg App of Mijn Roomburg? 
Om in te loggen heb je een lidnummer en je wachtwoord nodig.
Het lidnummer staat op de jaarlijkse factuur en het kenmerk van de incasso op je bankafschrift.
Voor managers, coaches ed. die geen lid zijn is dit na te vragen bij de lijncoordinator.

 
06. Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord en/of lidnummer niet (meer) weet?  
Op de inlog pagina staat de knop "Inloggevens vergeten? klik hier".
Via het email adres dat bij Roomburg bekend is en je lidnummer krijg je een nieuw wachtwoord toegestuurd.
Als je je lidnummer ook niet meer weet of je ontvangt geen nieuw wachtwoord, neem dan contact op met [email protected]. Het kan even duren voordat je de mail ontvangt met je lidnummer en nieuwe wachtwoord.

 
07. Kan ik mijn contactgegevens wijzigen in Roomburg App en Mijn Roomburg? 
Je e-mail adressen en telefoonnummers kun je zelf aanpassen via de website of de Roomburg App. Neem dus even de tijd om het te controleren en eventueel aan te passen, het is reuze eenvoudig!

Mijn Roomburg:
Ga naar www.roomburg.nl
Login met lidnummer en wachtwoord. Klik in de Mijn Roomburg omgeving rechtsboven op ‘Profiel’ en dan op ‘Bewerk’.

Roomburg App:
Open de Roomburg App
Klik rechtsonder op ‘meer…’ en op het volgende scherm op ‘Profiel’
Klik rechtboven op ‘Wijzig’

Je kunt dan telefoonnummers en e-mailadressen aanpassen voor degene waarmee je bent ingelogd. En natuurlijk een mooie profielfoto toevoegen.

Nota Bene: Een verhuizing moet je schriftelijk doorgeven aan de ledenadministratie!
 
08. Kan ik mijn wachtwoord aanpassen? 
Ja, maar dat kan niet in de Roomburg App, alleen in Mijn Roomburg.
Ga naar www.roomburg.nl en log in bij Mijn Roomburg via de LOGIN knop. Onder je Profiel kan je je wachtwoord aanpassen.
 
09. Ik zie niet de teams van alle familieleden in de Roomburg App of Mijn Roomburg staan. 
Dit heeft te maken met de adres gegevens van de afzonderlijke leden.
Familieleden worden op basis van adres, dwz straat, huisnummer en postcode, aan elkaar gekoppeld.
Stuur een mail aan [email protected] om de adres gegevens te laten checken en eventueel te laten corrigeren.

Nota Bene: Na het aanbrengen van de wijziging (koppeling) duurt het een dag voordat de wijziging zichtbaar is in de Roomburg App of Mijn Roomburg.